T SOM I TANKAR

Jag trodde inte det kunde bli värre än vad som tidigare hänt i veckan. Men tydligen..

Jag vet inte ens vems skull jag bloggar/skriver för. Känner att en viss del av mig tappat intresse. Men ibland är det skönt att skriva av sig. Men samtidigt, eftersom jag har en VÄLDIGT dåligt period just nu så känns det bara som att all negativitet skrivs och ingenting av det positiva.

Jag känner verkligen att allt som hänt nu på senaste tiden, tagit så mycket på krafterna eftersom det är 24678236129 saker som hänt. Jag har påsar under ögonen, drömmer mardrömmar, önskar mig bort, vill att allt ska försvinna, plugget påverkas, blir sur, irriterad och arg jätte lätt,och all ork försvinner. Känner att jag har klagat på allt senaste tiden. Förlåt mina vänner. Tack för att ni orkar stå ut med mig.

Men samtidigt försöker jag koppla bort allting och låta det vara som vanligt, är det bra verkligen? Egentligen tror jag att jag måste ta tag i allt så att det blir bättre.. h o p p l ö s t j o b b i g t

Frågan är, hur ska jag gå till väga?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: