I W I L L G O A L O N E

Hållit på med designen hela eftermiddag/kvällen. Den är ännu inte färdig men ändå inte så långt ifrån. Det var en kortis dag i skolan, bara till 11, skönt! Imorgon blir det dock en längre! Men Elin ska komma på kundpasset, de är på tiden någon som man känner. Är bara massa främlingar man får.. hehe. Annars har jag varit allmänt förbannad och ledsen. Vad är det för liv jag lever egentligen??? Men som tur är: ska jag ta en fika med S imorgon! Min räddning.

Föresten, allt med mitt busskort har löst sig. De hade access numret i skolan, så nu har jag förlustanmält det! Och tills vidare får jag låna ett busskort av skolan. Älskar min skola ibland.

Haha detta sms gjorde min dag! Men har namnsdag imorgon den 16e!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: